Víte kolik procent českých škol má školní zahradu? Jak a kde jsou děti venku při školním vyučování? Jak často školy využívají školní zahradu? Trochu netradiční forma, ale obsah velmi zajímavý. Někdy obrázky mluví víc než dlouhý text.
Ohlédnutí za přednáškou Jana Činčery na konferenci Děti v Permakultuře, Praha 2018. Stručné závěry a shrnutí, které na přednášce zazněly, vnímáme jako přínosné i pro čtenáře. Možná, tak jako my, při nich zažijete mnohé „aha“, nebo vás motivují k čtení dalších zdrojů k tématu.
Dva hlavní závěry mohou být pro někoho velkým překvapením.
Obrazová ochutnávka z výzkumu ČESKÉ DĚTI VENKU
Nadace Proměny Karla Komárka – všechny výstupy si pročtěte zde.
Výzkum České děti venku, Nadace Proměny Karla Komárka: https://www.nadace-promeny.cz/cz/vyzkum.html
Assoc. Prof. Jan Činčera, Ph.D., Masarykova univerzita Brno, Katedra environmentálních studií
Článek sestavil tým UČÍME se VENKU