POMÁHÁME UČIT VENKU

NAŠ CÍLE JE
DOSTAT DĚTI VEN

PROTO:

1. Inspirujeme a šíříme myšlenku, že učení venku je pro děti normální a přínosné
2. Rozvíjíme začínající na cestě ven k překonávání překážek a objevení PROČ, KDE, JAK, CO a S KÝM ven
3. Díky dlouhodobé podpoře, nabízíme cestu k sebevědomému venkovnímu průvodci

PROČ ?

Iniciativa Učíme se venku vznikla v roce 2017, když jsme si uvědomili, jak málo jsou dnes děti venku. Téměř každé 2. dítě v ČR je méně než hodinu denně venku a současná generace bude možná tzv. Indoor generation = první, která bude víc pod střechou než venku. 

CESTOU VEN VYROSTETE

Nabízíme nejen inspiraci a rady pro začínající, ale i další rozvoj díky dlouhodobému vzdělávání, mapě rozvoje a mentorům. Stanete se součástí komunity aktivních učitelů, nadšených rodičů a zkušených lektorů. 

JAKÉ MÁME VÝSLEDKY ?

V roce 2017 jsme odstartovali změnu. Hned po roce jsme získali hlavní ocenění Eduina 2017 za inovace ve zvdělávání. Stále narůstá zájem o učení, tvoření a hraní venku s dětmi.

Našimi online kurzy a semináři prošlo již přes 4000 účastníků, naše metodiky si každoročně stahují tisíce zájemců a na FB máme komunitu více než 21 000 sledujících. Učíme se venku zakládaly tři organizace, dnes se k iniciativě připojilo přes 30 organizací a partnerů a stovky škol.

NÁŠ TÝM

Martin Kříž  

Skvělý lektor a mentor Učíme se venku. Programový ředitel ekocentra Chaloupky a klíčová osobnost v rozvoji a propagaci učení venku v ČR i SR.

 

Martin se pobytu dětí venku v přírodě věnuje celý životať už dobrovolně jako vedoucí oddílu, táborů a nebo profesionálně když vede studenty VŠ, lektory či učitele

 

Justina Danišová 

Často můžete Justinu potkat v našich videích, kurzech a na seminářích a sociálních sítích. Její nadšení pro učení venku inspiruje moho rodičů i učitelů v cestě ven. Ráda ukazuje, jak z obyčejných věcí a míst mohou vzniknout neobyčejné silné zážitky.

 

Krom vymýšlení a testování nových pomůcek, her a lekcí ven na stránkách potkáte mnoho jejích fotek. 

 

Šárka Doležalová Křepelková 

V rámci doktorského studia Ekopsychologie se věnuje otázce, co dětem přináší kontakt s přírodou a proč by v ní měly trávit více času.

 

Více než deset let je lektorkou zážitkové pedagogiky v Prázdninové škole Lipnice. Vytváří hry a metodiky pro děti i dospělé. Šárka je také skvělý metodik, lektor a mentor Učíme se venku

Tereza Boháčová    

Tereza je skvělý odborný metodik a kritické oko týmu. Má zkušenosti s učením venku v Norsku, kde žila i praxi ve vedení turistického oddílu tady v ČR.

 

Tvoří metodiky, lekce a vylaďuje pedagogickou stránku našich kurzů. 

 

Barbora Hrdličková   

Skvělý lektor a mentor Učíme se venku. Programový ředitel ekocentra Chaloupky a klíčová osobnost v rozvoji a propagaci učení venku v ČR i SR.

 

 

 

Anna Fisherová   

Skvělý lektor a mentor Učíme se venku. Programový ředitel ekocentra Chaloupky a klíčová osobnost v rozvoji a propagaci učení venku v ČR i SR.

 

 

 

Adéla Hronová Hamplová

Skvělý lektor a mentor Učíme se venku. Programový ředitel ekocentra Chaloupky a klíčová osobnost v rozvoji a propagaci učení venku v ČR i SR.

 

 

 

Kristýna Járová   

Skvělý lektor a mentor Učíme se venku. Programový ředitel ekocentra Chaloupky a klíčová osobnost v rozvoji a propagaci učení venku v ČR i SR.

 

 

 

NAŠI MENTOŘI


Pokud potřebujete individuální podporu, obraťte se na ty nejlepší

PARTNEŘI


Tyto instituce podporují učení venku. Děkujeme!

ZAKLÁDAJÍCÍ ORGANIZACE


UČÍME se VENKU spojuje mnoho organizací. Kdo to ale celé spískal?

SPOLUPRACUJÍCÍ ORGANIZACE


Učíme se venku je iniciativa, které propojuje na cestě ven

Chcete se přidat?

Také podporujete učení venku? Napište nám na tym@ucimesevenku.cz .

REFERENCE aneb JAKÝ MÁME DOPAD

Nejčtenější články blogu

Sněží? Nebo teprve bude? Rozhodně využijte všestranně použitelné bílé pomůcky až napadají. Vyzkoušejte je, než roztají. Vyrazit…
Celý článek
V tomto článku přinášíme 8 otázek, na které se učitelé i ředitelé škol ptají nejčastěji.  S odpověďmi nám pomohla Mgr.…
Celý článek
Někdy je těžké odtrhnout děti od obrazovek, a to i například ve škole o přestávkách. Mobil, tablet, počítač jsou pro…
Celý článek
Jarní byliny nabízí skvělou příležitost k bádání a hledání vztahů v přírodě. Děti mohou díky pozorování a pár informacím…
Celý článek